March 25, 2009

INFO FILEM


SINOPSIS FILEM JANGAN TEGUR


Jangan Tegur mengisahkan Natasya (Julia Ziegler) yang telah terlibat dengan kemalangan jalan raya dan koma selama beberapa minggu. Sewaktu di dalam koma, Natasya telah bermimpi tentang seorang gadis bernama Baizura (Nadia Mustafar) yang disyaki telah hilang 2 tahun secara misteri tanpa khabar berita. Natasya sering diganggu dengan mimpi-mimpi aneh yang menceritakan akan kesengsaraan Baizura yang telah dibomoh dan sering didatangi makhluk-makhluk halus.

Tersedar dari koma, Natasya mula mengalami perkara yang sama seperti yang telah dialami oleh Baizura. Daya penglihatannya tidak membataskan dia melihat makhluk-makhluk halus itu. Ini menambahkan kerunsingan suami Natasya iaitu Kamal. Kamal (Pierre Andre) pula adalah seorang yang tidak mempercayai benda-benda khurafat ini sehinggalah dia melihatnya sendiri.
Melalui mimpi-mimpi yang dialami, Natasya mula menyiasat apakah yang telah berlaku kepada Baizura. Siasatan yang dilakukan telah menyebabkan dia sering diganggu oleh makhluk-makhluk yang menganggu Baizura seperti dalam mimpinya.

Apakah yang berlaku kepada Baizura? Mengapakah Natasya dibayangi dengan kemunculan Baizura? Apakah kaitan mereka berdua? Saksikan kemunculan filem Jangan Tegur yang bakal menemui anda nanti..

Pelakon lain yang turut menjayakan filem ini adalah Almy Nadia, Ellie Suriati, Azri Iskandar, Kaza dan ramai lagi.





JOm ramai2 p tingukkkkk....

7 comments:

DrKong said...

i like....
hopefully tidak bikin ketawa macam filem seram malaysia yang lain...

belum ada satu pun yang bikin seram dan selalunya, kena kasi ketawa saja...

sumpitz said...

hahahahah...nah kan sa ketawa hahah
kong selagi kita nda tejumpa tu antu yg betul2 selagi tu la kita selalu ketawa hahahahahah...

Girllyen said...

wakakaka.. (ikut ikut juga ketawa ni.. miahaha) Bah.. bila sumpitz? Sy pun mau cuba tingu wayang melayu d pawagam berdekatan ni.. SMS sya kalau kamu mau pigi tingu!!!!

sumpitz said...

oki girl...kita tunggu tu atu kuar d pawagam berhampiran anda hehehehehehh

Girllyen said...

jangan ko lupa aah..

sumpitz said...

ndaaa kalau sa tetidur ko kasi bangun sia ahh

sumpitz said...

ndaaa kalau sa tetidur ko kasi bangun sia ahh